Over Ninke | Ervaringen | Podcast | Doorbreektips | CoachingContact



Hoe krijg je mond-tot-mondreclame op gang?

Google+ LinkedIn

Als ondernemer wil je het liefst dat mensen over je bedrijf en je diensten praten. Daarom is mond-tot-mondreclame (in marketingtaal: buzz) zo belangrijk.

 

Je wilt dat mensen vertrouwd met je raken. En dat ze het doorvertellen. Dat er mond-tot-mondreclame op gang komt.

Zo zijn steeds meer mensen op de hoogte van de oplossingen die jij hebt voor hun problemen.

 

Mond-tot-mondreclame leidt tot nieuwe klanten

Het is dus enorm belangrijk dát mensen over jou en je bedrijf praten. Maar buzz ontstaat niet zomaar. Het ontstaat doordat jij dit initieert.

Je kan dit dus zelf aanzwengelen.

 

Buzz creëren

Hoe doe je dat? Hoe kan je mond-tot-mondreclame stimuleren? De eerste stap is bepalen of het voor jouw klanten duidelijk genoeg is waar ze over zouden kúnnen praten.

 

Doe de buzz-check

Stel jezelf deze 5 vragen:

1. Waarom wil je precies dat mensen gaan praten over je diensten?

2. Wie precies moet er over gaan praten?

3. Wat moeten ze gaan zeggen?

4. Hoe zorg je ervoor dat ze er ook echt over gaan praten?

5. Wat is nog meer mogelijk om mensen over jou en je bedrijf te laten praten?


Hoe creëer jij buzz over jouw diensten? Je kan je reactie hieronder kwijt.

 

Lees ook:

 

Google+ LinkedIn

GEEF EEN REACTIE

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *