Over Ninke | Ervaringen | Podcast | Doorbreektips | CoachingContact



De makkelijkste manier om je werk uit te besteden

Google+ LinkedIn

Toen ik net begon met de opbouw van mijn team, bracht dat niet direct de verlichting waar ik op hoopte. Ik bleef maar druk! Tot ik ontdekte wat ik fout deed. Die verlichting? Die heb ik inmiddels gevonden. In deze podcast vertel ik je welke tip voor mij hét verschil maakte. 

Wil je groeien als ondernemer? Dan kom je op een gegeven moment op een punt waarop je niet alles meer zelf moet willen doen. Oftewel: je moet werk uitbesteden. Inmiddels heb ik een heel team dat allerlei werkzaamheden van me overneemt. Denk aan mijn agendabeheer, e-mail en zaken rondom social media. Dat is echt niet over een nacht ijs gegaan. Jarenlang verzamelde ik mensen om me heen, voegde ik mensen toe aan mijn team. Toch bleef ik druk. Dit werkte niet voor mij. En eerlijk gezegd ook niet voor mijn team.

 

Werk uitbesteden: een gouden tip

Ik ben gaan nadenken en eindelijk viel het kwartje. Ik ontdekte waar ik nu precies zo druk mee was, ondanks dat ik zoveel taken uitbesteedde. Sindsdien heb ik meer ruimte in mijn agenda én in mijn hoofd. En dat niet alleen. Mijn team haalt ook veel meer voldoening uit het werk. Een win-winsituatie dus! In deze podcast vertel ik je wat het probleem was en geef ik je dé tip die voor mij het verschil maakte.

 

Besteed jij werk uit? En herken je de valkuil waar ik het in deze podcast over heb? Vertel het me in de comments!

 

Enthousiast over deze podcast? Je doet me een groot plezier als je een review achterlaat.

 

Ook interessant voor je:

 

Google+ LinkedIn

Annemarie Ruijsenaars

Er is een oude podcast aan dit artikel gelinkt. Over samen dromen. Ook mooi, maar ik ben nog wel benieuwd naar de beloofde podcast van dit artikel!Alvast bedankt. Groet Annemarie


GEEF EEN REACTIE

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *