Over Ninke | Ervaringen | Podcast | Doorbreektips | CoachingContact

TOOLS VOOR EEN 5 STAR BUSINESS

V

Met deze tools run ik mijn 5 Star Business

Hoe ver je ook bent in je ondernemerschap, het is zonde om je kostbare tijd, geld en energie te stoppen in dingen die je ook op eenvoudige wijze zou kunnen automatiseren.

Nu is het je misschien wel eens gebeurd dat je investeerde in bepaalde software, die je vervolgens helemaal niet gebruikte. Het is dus belangrijk om te kiezen voor systemen die voor JOU werken, in plaats van dat ze je frustreren en alleen maar geld kosten.

Afgelopen jaren heb ik veel online systemen getest. Inmiddels werk ik met een serie tools waar ik happy mee ben. Een groot deel van mijn bedrijf loopt dankzij deze tools volledig geautomatiseerd. Dit bespaart enorm veel tijd, energie en geld.

MailBLue

MAILBLUE

Dit programma gebruik ik voor het versturen van mijn nieuwsbrief en mailingen. Het is een Nederlandstalig systeem waarmee je makkelijk funnels opzet, testjes uitvoert en je emailmarketing naar next level brengt.

notities2

NOTITIES APP

De simpele app op mijn iPhone voor notities gebruik ik veel. Ideeën komen op de meest onverwachte momenten. Ik schrijf ze op in deze app en deel ze eventueel met anderen. Ook spontane social media posts schrijf ik eerst in deze app, voordat ze online worden geplaatst.

moneybird-logo-full-blue-296cefaf

MONEY BIRD

Een eenvoudig boekhoudprogramma waarmee facturen worden opgemaakt en verstuurd naar klanten. Ook geeft het inzicht in mijn financiën en de btw die betaald moet worden.

WooCommerce

WOOCOMMERCE

Dit systeem maakt het mogelijk dat 24/7 via mijn site kan worden gekocht. Het is de online kassa die ervoor zorgt dat mensen kunnen betalen en dat het digitale programma dat ze kopen wordt geleverd.

asana-logo-logo

ASANA

Als er in je business steeds taken zijn die opnieuw uitgevoerd moeten worden, is een takensysteem een must. In dit programma zijn alle projecten, processen, taken en checklists vastgelegd. Handig als je met anderen samenwerkt of nieuwe medewerkers in moet werken.

Later

LATER

Mijn social mediamedewerkster introduceerde dit programma. Super praktisch als je Instagram gebruikt. Je creëert berichten, plant ze in en ze worden automatisch gepost. Een tool voor andere social mediakanalen zoals Facebook en LinkedIn dat ik gebruik is Hootsuite.

wishlist-member

WISHLIST

Als je online programma’s aanbiedt kan ik dit programma van harte aanbevelen. Met Wishlist kun je je een fijne en aantrekkelijke online leeromgeving creëren.

Clickmeeting

CLICKMEETING

Na het uitproberen van diverse andere webinar-software is dit voor mij de winnaar. ClickMeeting heeft precies de functies die voor mij belangrijk zijn bij het geven van webinars. Zo zit er geen vertraging tussen wat ik zeg en wat deelnemers horen. Ook is het heel gebruiksvriendelijk zowel voor mij als voor mijn klanten.

zoom-logo1

ZOOM

Vroeger reed ik dagelijks het land door voor afspraken. Tegenwoordig hoef ik nergens meer heen omdat ik klanten en medewerkers voornamelijk via Zoom spreek. Ook al zit je niet bij elkaar, het is toch heel persoonlijk. En: kwalitatief veel beter dan Skype.

Google Drive

GOOGLE DRIVE

Al mijn documenten bewaar ik online in Google Drive. Waar ik ook ben, ik heb altijd toegang. Ook deel ik diverse mappen met mijn team zodat we allemaal toegang hebben tot dezelfde bestanden en we kunnen er samen in kunnen werken.