Over Ninke | Ervaringen | Podcast | Doorbreektips | CoachingContact



Is het slim om je op twee doelgroepen te richten?

Google+ LinkedIn

Is het slim om je op twee doelgroepen te richten? Ik zeg altijd: “Kies en je zal gekozen worden.” Maar soms ligt het wat genuanceerder.

Vorige week had ik het met je over de vraag: Hoe breng je focus aan als je meerdere bedrijven of diensten hebt? Dit keer gaat het dus om de vraag hoe je een succes maakt van je bedrijf als je verschillende doelgroepen bedient.

 

Marketing en sales bij meerdere doelgroepen

In deze podcast ga ik je laten zien hoe je je marketing en sales het beste insteekt als je twee markten bedient. Maar éérst kijk ik met je of die twee doelgroepen wel echt nodig zijn.

Heb jij jouw doelgroep, jouw niche, al scherp?

 

Enthousiast over deze podcast over focus aanbrengen? Je doet me een groot plezier als je een review achterlaat.

 

Ook interessant voor je:

 

Google+ LinkedIn

GEEF EEN REACTIE

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *