Over Ninke | Ervaringen | Podcast | Doorbreektips | CoachingContact



Dit gaat bijna altijd mis als ondernemers iets willen verkopen

Google+ LinkedIn

Wil je meer klanten binnenhalen via je website of met verkoopgesprekken? Praat dan niet over de kenmerken van je dienst of product maar over de benefits ervan, en over de benefits van de benefits.

Het belangrijkste wat een potentiële klant wil weten, is: what is in it for me? Dus wat levert het mij op als ik deze dienst of dit product koop?

In deze podcast leg ik uit wat het ezelsbruggetje ‘verkoop de bestemming en niet het vliegtuig’ betekent.

NB: In €5000 Duurder En Toch Gekocht vertel ik je hoe ik als consument het verschil heb gevoeld toen ik onze reis naar Zuid-Afrika wilde boeken.

 

Herken je de valkuil om teveel te praten over de kenmerken van je product of dienst in plaats van te vertellen over de resultaten?

 

Enthousiast over deze podcast? Je doet me een groot plezier als je een review achterlaat.

 

Ook interessant voor je:

 

Google+ LinkedIn

GEEF EEN REACTIE

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *