Over Ninke | Ervaringen | Podcast | Doorbreektips | CoachingContact



€5000 Duurder En Toch Gekocht

Google+ LinkedIn

In de zomer van 2016 zijn wij met ons gezin naar Zuid-Afrika en de Seychellen geweest. Voor deze reis had ik bij drie reisbureaus offertes opgevraagd. In deze podcast vertel ik over de verschillen tussen deze offertes. En wat je hiervan kan leren voor je eigen marketing.

Er was maar één bureau dat mij een droomreis voorschotelde. In de offerte van dit bureau stonden prachtige natuurfoto’s, mooie beschrijvingen en ervaringen van gezinnen die al eerder deze reis hadden gemaakt.

De andere twee waren een eindeloze opsomming van vliegtijden, afstanden, kosten en informatie over vaccinaties. Maar zijn dat dingen waar je aan wilt denken als je midden in het aankoopproces zit voor een avontuurlijke reis?

 

Verkoop de eindbestemming

Als je in je marketing de eindbestemming verkoopt en niet het vliegtuig, vergelijken potentiële klanten niet meer op prijs. Wij zijn in zee gegaan met het reisbureau dat begreep naar wat voor soort avontuur wij verlangden.

En we waren bereid daar fors meer voor te betalen!

Leg jij tijdens het verkoopgesprek en op je salespagina’s de nadruk op de eigenschappen van je product of dienst? Of verkoop jij echt die eindbestemming?

 

Ben je enthousiast over deze podcast, je doet me een groot plezier als je een review achterlaat.

 

Ook interessant voor je:

 

Google+ LinkedIn

Diane Thijs

Heel interessante podcast over waarom iemand zelfs 5000€ meer zou betalen voor jou product of dienst. Zal ik doen Ninke, ik ben té eerlijk door de nadelen te vertellen en vergeet inderdaad soms vooral nadruk te leggen op de benefits! Thanks!


GEEF EEN REACTIE

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *